Eğitimin Hedefleri:
Dijital teknolojilerin hayatımıza girmesi ile beraber internet dünyasında kendimizi veya markamızı uygun şekilde ifade edebilmek, dijital itibarımızı korumak ve bu konuda çalışma yapmak artık hem bireysel hem kurumsal olarak zorunluluk haline geldi. Bu eğitimde farklı mecralarda hem bireysel hem de marka ve kurumsal imaj yönetiminde doğruları ve yapılmaması gerekenleri görecek dijital araçları kullanma konusunda üzerine farkındalığımızı arttıracağız.
Eğitimin İçeriği:
Sosyal medya mecraların kullanımı ve gelişim noktaları/teknik bilgiler
Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Youtube, blogların vs..etkili kullanımı
Google ile ilgili bilmemiz gerekenler
Web sitesi açarken dikkat edilmesi gereken noktalar
Blog sahibi olmanın önemi
Sosyal medyada ‘kesinlikle’ yapılmaması gerekenler, yasal düzenlemeler
Çağdaş pazarlama öğelerinin ve yeni medya düzeninin öğrenilmesi
Sosyal Medya mecralarının entegre bir şekilde yönetilmesi
Dijital araçları kullanarak uygulama çalışmalarının yapılması
Süre: Yarım gün