Eğitimin Hedefleri:

Dijital teknolojilerin hayatımıza girmesi ile beraber internet dünyasında kendimizi veya markamızı uygun şekilde ifade edebilmek, dijital itibarımızı korumak ve bu konuda çalışma yapmak artık hem bireysel hem kurumsal olarak zorunluluk haline geldi. Bu eğitimde farklı mecralarda hem bireysel hem de marka ve kurumsal imaj yönetiminde  doğruları ve yapılmaması gerekenleri görecek dijital araçları kullanma konusunda üzerine farkındalığımızı arttıracağız.

Eğitimin İçeriği:

Sosyal medya mecraların kullanımı ve gelişim noktaları/teknik bilgiler

Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Youtube, blogların vs..etkili kullanımı

Google ile ilgili bilmemiz gerekenler

Web sitesi açarken dikkat edilmesi gereken noktalar

Blog sahibi olmanın önemi

Sosyal medyada ‘kesinlikle’ yapılmaması gerekenler, yasal düzenlemeler

Çağdaş pazarlama öğelerinin ve yeni medya düzeninin öğrenilmesi

Sosyal Medya mecralarının entegre bir şekilde yönetilmesi

Dijital araçları kullanarak uygulama çalışmalarının yapılması

Süre: Yarım gün