Ana Sayfa Blog Sayfa 4

Ekibini Yönetme

0
Ekibini Yönetme
Ekibini Yönetme

Eğitimin Hedefleri:

Bu eğitim ile ekiplerin performans artışlarının nasıl artan bir şekilde sağlanabileceği, ekip motivasyonu ile ekip içindeki potansiyelin açığa çıkarılabilmesi, ekip içi iletişimin sağlıklı bir şekilde gerçekleştirilmesi hedeflenmektedir.

Eğitimin İçeriği:

Ekip Yönetimi ve Y Kuşağını Yönetmek

Ekip Performansını Geliştirmek İçin Etkin Geri Bildirim Verme

  • “Ben” Dili
  • Takdir Geribildirimi
  • Eleştiri Geribildirimi

Geri Bildirimi Karşılama

Empati Kurma

Motivasyon Yaratma

Çatışma Yönetimi

Çatışmanın Uzlaşmaya Dönüşmesi

Egzersizler, Role Playing

Süre: 1 tam gün

İşini Yönetme

0
İşini Yönetme
İşini Yönetme, liderlik ilkeleri

Eğitimin Hedefleri:

Bu eğitimde yöneticinin gün içerisinde enerji ve zamanını alan genel görevler, farklı yönetim tarzlarının ve liderlik ilkelerinin işleyişi üzerinde durulmaktadır. Liderin kendi görevlerine ait sorumlulukları tam olarak alması, yetkilendirme, iyileştirme ve problem çözme, zaman yönetimi ve önceliklendirme konusunda önemli ve yönetimde fark yaratacak bilgilerin aktarılması bu eğitimin amacını oluşturmaktadır.

Eğitimin İçeriği:

Yönetim Tarzları

Durumsal Yönetim

Astların Olgunluk Seviyesi

Vizyon-Misyon-Hedef-Değer

SMART Hedef Belirleme ve Ekibe Aktarma

Zaman Yönetimi ve Önceliklendirme

Yetkilendirme / Delegasyon

Sürekli İyileştirme

Problem Çözme

Egzersizler, Role Playing

Süre: 2 tam gün

Temel Yönetim Becerileri

0
Temel Yönetim Becerileri
Temel Yönetim Becerileri

Eğitimin Hedefleri:

Değişen yönetim anlayışı doğrultusunda katılımcıların temel yönetim becerileri konusundaki bilgi ve beceri düzeyini arttırmak, yöneticilerin yönetim beceri düzeylerine, güçlü ve gelişmesi gereken yönlerine ait farkındalık sağlamak, çalışanları motive edici, yönlendirici ve gelişmelerini sağlayıcı şekilde iletişim kurabilmeleri için gerekli yöntem ve teknikleri aktarmak “Temel Yönetim Becerileri Eğitimi”nin hedeflerini oluşturmaktadır.

Eğitimin İçeriği:

Günümüz Dünyasında DeğişenYöneticilik Kavramı

Durumsal Yöneticilik

Yöneticilikte İletişimin Yeri

Yönetici Olarak Nasıl İletişim Kuruyorum?

Kendini Tanımak ve Kabul Etmek

Sonuç Odaklı Davranış Sergilemek

Güvenli Davranabilmek

Sınırları Net Çizmek

Y Kuşağı Gerçeği ve Kuşaklar Arası Yönetim

Ekip Motivasyonu İçin Bireysel Motivasyon

Grup çalışması ve egzersizler

Süre: 2 tam gün

Birebir Danışmanlık ve Mentorluk

0

Eczane işletmeciliği danışmanlığı

Tanzim – teşhir uygulamaları

Eczanede takım olmak, motivasyon

Eczanede verimlilik

Hasta ilişkileri yönetimi

Finans danışmanlığı

Stok yönetimi danışmanlığı

Eczanede Nöromarketing

0

Nörobilim ile ilgili son çalışmalardan öğrendiklerimizle iletişim, ikna ve pazarlama stratejilerinin nasıl geliştirebileceğini öğreten tek workshop.

Gerçek karar verici beynimizin hangi bölgesi?

Neden duygulara hitap etmeliyiz?

Nörobilim üzerinde yapılan son araştırmalar ikna gücümüzü nasıl artırabilir?

Eczacılar İçin Medikal Eğitimler

0

Spesifik eğitim modülleri

Doku ve organ sistemlere göre insan fizyolojisi ve anatomisi

Medikal farmakolojide temel konular

Eczacılar ve Eczane Çalışanlarına Özel Eğitimler

0

Eczanelerde Stok Yönetimi

Eczanede Kategori Yönetimi

Eczanede Verimliliği Artırmak

Eczacılar için Finans Yönetimi

Eczanede Etkili Satış Yönetimi

Eczanede İmaj – İtibar Yönetimi

Eczacılara Özel Personel Yönetimi

Eczanede Zamanı Verimli Kullanmak

Hasta – Hasta Yakını ile Etkili İletişim

Eczanelere Özel Tanzim Teşhir Yönetimi

Eczanede Değişen Hasta – Tüketici Profilleri

Eczacılara Yönelik İkna Bilimi / Nöromarketing Eğitimi

Eczacı ve Eczane Çalışanlarının Hukuki Sorumlulukları ve Hakları

Hastalıkla İlgili Farkındalık Artırmada Sağlık Okuryazarlığı

0

Sağlık sektöründeki çalışmalarınızı doğru dil ve zamanda geniş kitlelere duyurmak ister misiniz?

Medya ilişkileri yönetimi

Dijital medyayı doğru ve etkili kullanma

Bilim ve sağlık haberlerindeki kodlar ve süreçler

Bilimsel Eğitimler

0

Makale okurken, temel istatistik ve yorum, araştırma sonuçlarının sunumu, bilimsel verilerin prezantasyonu

Hangi dergi daha iyidir?

Makalenin yöntem bölümünü okurken: Hangi tasarım daha iyidir?

Makalenin bulgular bölümünü okurken nelere dikkat etmeli?

Temel istatistik kavramlar

Tek değişkenli analiz

Çok değişkenli analiz

Makalelerin kanıt değeri ve klinikte doğru karar verme

Hekimler İçin Etkili Dijital İletişim ve İtibar Yönetimi

0

Sosyal medya mecralarının kullanımı ve gelişim noktaları, teknik bilgiler

Çağdaş pazarlama öğelerinin ve yeni medya düzeninin öğrenilmesi

Dijital araçları kullanarak uygulama çalışmalarının yapılması

Dijital medya stratejilerinin belirlenmesi ve yönetilmesi

Sosyal medya mecralarının entegre bir şekilde yönetilmesi

600BeğenenlerBeğen
56TakipçilerTakip Et
945TakipçilerTakip Et
87AboneAbone Ol