Eğitimin Hedefleri:

Günümüzde hizmet alınan tedarikçilerin ürünlerinde kalite ve fiyatlar birbirine yaklaşmış durumdadır. Rekabette fark hizmetlerde oluşturulmaya çalışılmaktadır. Tedarik Zinciri Yönetimi, kısaca sürekli ve hızlı ürün/hizmet akışlarını organize etmek ve işletme iş süreçlerini bir bütün olarak görmektir. Günümüzde her kurumda daha çağdaş, ileri satın alma ve tedarik zinciri yönetimi yaklaşımlarının uygulanması giderek önem kazanmaktadır. Bu eğitim sonunda katılımcılar kurumları için hem kaliteli, hem karlı hem de takip ve karşılaştırma sistemi geliştirilmiş satın alma ve tedarikçi işbirliği üzerine teknik bilgileri kazanacaklar.

Eğitimin İçeriği:

Kurum içi ve dışı paydaşlar entegrasyonu

Yapılanma temel haritası

Satınalma yönetimi

Tedarik, tedarikçi ve satınalma ilişkisi

Tedarik zinciri yönetiminde ürün akış(lar)ı

Tedarik zinciri makro süreçleri

Satınalma stratejisi bileşenleri

Tedarikçi risk analiz noktaları

İşletme alt sistemleri

Alt sistemleri oluşturan temel fonksiyonlar

Satın alma sistematiği

Organizasyonel elementler

Satınalma döngüsü

Tedarikçi belirleme aşaması

Tedarikçi seçim yöntemleri

Bireysel karar verme

Satın alma karar süreci aşamaları

Süre: 2 tam gün

Önceki İçerikMülakat Teknikleri
Sonraki İçerikMüşteri Memnuniyeti Eğitimi