Eğitimin Hedefleri:

Müşterilerimiz bizden çok şey mi bekliyorlar yoksa kendilerine vaat ettiğimiz ilgiyi ve hizmeti görmek mi istiyorlar? Kurumlar müşterileri sadakati sağlayarak ve yeni müşteriler kazanarak varlığını devam ettirebilir. Bu da ancak kaliteli, müşteri memnuniyeti ve aidiyet oluşturabilecek bir hizmet ile mümkün olur. Müşterilerinizle kaliteli hizmeti, ancak eğitimli personelleriniz aracılığı ile buluşturabilirsiniz. Bu eğitim müşteri memnuniyeti oranlarınızı yükseltmenize destek verecek. 

Eğitimin İçeriği:

Müşteri ilişkileri kavramı

  • Müşteri ilişkileri döneminin süreci
  • Müşterinin yeni istekleri

İlişki yönetimi tanımı

  • İlişki yönetimi becerisi
  • İletişim modeli ile hizmet

Talimat verme, yönlendirme, delege etme, destekleme          

  • Müşteriye doğru bilgi aktarmak
  • Dürüst olmak

Müşteriye uzmanlığımızı aktarmak

İsteklere Hızlı cevap vermek

  • Sadakati sağlamak

Grup çalışması, egzersiz

Süre: 1 tam gün