Eğitimin Hedefleri:

İnsanlarla iletişim kurmayı bilmek, iletişimin tekniğini, kurallarını ve inceliklerini tanımak hayatta başarılı ve mutlu olmamızı sağlayacak en önemli faktörlerden biridir. Kurumsal iletişim ve ilişki yönetimi eğitimi, katılımcılara etkili iletişim kurmak için kendini ifade etme, dinleme ve empati kurma becerilerinin kazandırılması, kişisel  farkındalığın artırılması, mesajların etkin iletilmesi, iletişim kopukuklarının azaltılması, çalışanların aynı dili konuşmasının sağlanması ve aynı zamanda iç ve dış müşteri memnuniyetinin atrırılmasını amaçlamaktadır.

Eğitimin İçeriği:

İletişim neden önemli?

İletişim kazaları

Kendimizi doğru ifade edebilmek

İletişimde suçlama dilinden kaçınmak “SEN” dili “BEN” dili

İletişimde pozitif tutum ve dil kullanmak

Karşımızdakini anlamak

“Empati” kurmak bize ne kazandırır?

İnsanları gerçekten dinliyor muyuz?

Karşımızdakini ikna ederken nelere dikkat etmeliyiz?

İletişimde beden dili ve güven veren duruşun önemi

Grup çalışmaları ve egzersizler

Süre: 1 tam gün

Önceki İçerikMüşteri Memnuniyeti Eğitimi
Sonraki İçerikÇatışma Yönetimi İle İlkeli Müzakere Becerileri